Colocador de productes financers i inversions borsàries. (el que en anglès es diria Broker). nascut el 1967, la generació probablement més malaguanyada del s XX. 2 fills dels que sort n`he tingut.

Tuesday, December 26, 2006

miscel.lania nadalenca

hola audiència,

avui només tres questions d`ordre i unes escenes costumistes.

1) el contador de visites ha deixat de funcionar. De la qual cosa m`en alegro molt. M`havia arribat a obsesionar com si fos un directiu de Tele5. He tornar als inicis, a escriure només per rellegir-me. I pendre els comentaris com a regals.

2) No tinc ni idea de passar a la versió Beta. Ho vaig intentar i no va funcionar, ara cada cop que ho intento em diu que a causa d l`intent negatiu haig de mirar no se que avans de fer el canvi. O sigui que si deixo d`afegir posts ja sabeu que passa.
Si es donés el cas obriria un "chamb-confidencial", al que hi serieu dirigits per correu o com bonament pugui.

3) El número extra del blog ha vençut per Sant Esteve.Els qui l`hagiu copiat teniu un exemplar de col-leccionista. Igual arriba a tenir valor, aneu a saber.

A part d`això m`he instalat el E.mule. És molt interessant saber que es baixa la gent d`internet. Us pasaré les meves estadistiques i tindreu alguna sorpresa.

A part d`aixo ...doncs correcte. Grans dinars de Nadals. Destacaria que la meva filla (te 7 anys) va agafar "el temps perdut" i va llegir fins la pàgina set. El meu fill (9 anys) va enganyar sa mare, sa mestra, la mestra de reforç i la psicologa de l`escola i va aconseguir fer.les creure que s`havia emportat els deures quan en realitat els havia amagat a un calaix de la classe. Ell que és viu i elles que son tontes.

De sortir poc, només un dia. Això si fins les sis de la matinada. Seguiran detalls.
(ho prometo),

Activitats psicòpates; vaig buscar el DOOM2 per internet i el vaig comprar per només 20us$. Alguns el recordareu, va ser el primer joc en que anaves matant en primera persona. Ara farà deu anys m`el vaig passar tot sense fer cap trampa. Em va costar sis mesos de la meva vida. Com que el recordo bastant l`he passat en tres dies.

El tió m`ha portat una novel-la de Hennig Mankell, "El cervell de Kennedy".

La nit de nadal vaig rebre 35 missatges d`aquests impersonals. Un d`aquests era d`una antiga companya de feina. Com que vaig imaginar que estaria penjada com jo, la vaig trucar. La vaig recollir a casa seva i vam anar a fer una copa. Vam provar a sis
bars o pubs del barri (viu aprop meu) i estaven tots tancats. O sigui que no vaig tenir més remei que convidar-la a casa meva. Un cop es va haver queixat de tot el queixable ens vam quedar sense conversa. Per donar vidilla vaig sugerir que ens podriem enrollar, ja que estavem a casa meva i amb la calefacció posada. En primera instancia ella semblava estar-hi d acord, però de cop va i em solta; "..però escolta, és que ben pensat jo vull una relació seria. Que busques tu? Només un rollete?".
Chamb va respondre." dona, aixi de cop...doncs si. No estava pensant de tenir res seriós ara mateix, tu mateixa". Ella va estar uns instants pensant i va dir; "..doncs mira, si no hi ha res seriós passo, m`en vaig a casa. M`acompanyes?" Chamb només va poder articular; "...amb el fred que fa? doncs no, no t`acompanyo. Tu mateixa"
Es va posar l`abric, em va fer dos petons i va marxar. Mentres esperava l ascensor em
va aseverar "...chamb, avui tens deu punts negatius".

I aixi vaig pasar la nit de Nadal.

2 Comments:

Anonymous albert said...

I vols dir que el Doom2 no hi és a l'emule?? Busca a "Global (Servidor)", que pràcticament segur el trobes.

I sino a www.emugle.com

;-)

2:02 AM

 
Anonymous montse said...

l'havies d'haver acompanyat. ademés, aquet nadal no ha fet gens de fret. no t'has comportat ni com un cavaller ni com un amic.
t'envio un calvot virtual....

9:23 AM

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home