Colocador de productes financers i inversions borsàries. (el que en anglès es diria Broker). nascut el 1967, la generació probablement més malaguanyada del s XX. 2 fills dels que sort n`he tingut.

Wednesday, December 27, 2006

quina vergonya¡¡¡¡

Hola,

com molts de valtros sabeu, treballo en una empresa financera. A vegades estic a casa i poso el Bloomberg televisión per anar seguit l`actualitat bursària. Abaixo el só i hi dono un cop d`ull de tant en quant. L`altre dia després de dutxarme anava en boles pel menjador eixugant-me amb la tovallola quan de sobte veig un company de feina que l`entrevistaven al Bloomberg TV¡¡¡¡¡¡ Sé que pot sonar extrany, però la veritat és que
em va fer tanta vergonya que instintivament em vaig tapar amb la tovallola i vaig anar
a la meva habitació.

4 Comments:

Anonymous Cruella said...

Pujava o baixava???

(La borsa, vull dir)

3:58 PM

 
Anonymous annatarambana said...

Jajajaja....quina paranoia!!!!!!!!!!

10:29 AM

 
Anonymous Clint said...

molt bo! quina reacció tant humana en aquest món de la borsa!

6:32 PM

 
Anonymous Crue said...

Ei, Xamb: la presidenta del Club de Fans d'en Xamb reclama un nou post, tan sucós i desacomplexat com d'habitut.

Ea, pos eso

12:57 PM

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home