Colocador de productes financers i inversions borsàries. (el que en anglès es diria Broker). nascut el 1967, la generació probablement més malaguanyada del s XX. 2 fills dels que sort n`he tingut.

Sunday, January 14, 2007

Edició especial festa 40 tacos.

Audiència;

com que estic resacós he agafat un missatge d`una amiga per comentar la meva festa dels 40 anys.

Hola chamb!!!

ja sé que ara ens hem d comunicar amb tu per blog, però almenys deixa'm enviar-te dues ratlles per felicitar-te la teva fabulosa festa i l'increible mag que et vas agenciar!!!!
Ja parlarem ""llarg i tendit"" de la multiculturalitat ètnica, dels "embits" incansables de la teva "germana de llet" i de "la intocable".....i un petit comentari....akest any a banda de la cuina ( sempre en el meu record) part de la festa es va traslladar al distribuidor de les habitacions...i en algun moment al teu santuari!!! Hi han fotos que donen fe del que dic..i també hi ha records sense fotos de portes entreobertes i....
Bé, prou FELIÇ ANIVERSARI i que ho puguem continuar celebrant!!!!
Ja ens direm i comentarem.....

karina


Alguns detalls que us volia comentar son;

1) "la intocable". Es refereix a la meva quasi novia. Li vaig posar un adhesiu vermell a la esquena perque els meus amics sabessin qui era i no li entressin.

2) la germana de llet és una altre història massa llarga per explicar per aqui.

3) la llista de regals va ser extremadament generosa, una relaciño exhaustiva seria;
un telescopi de metre i mig, cinc corbates, un braçalet, tres perfums, un boli
montblanc, un pesquera del 95, sis llibres (només un repetit) , la discografia completa del Sabina, vuit CD`s varios i quinze episodis de "Lou Grant"

4) Vaig posar les botes de tacons alts a les estanteries del menjador i com a minim cinc persones em van felicitar i la nòvia d`un client meu em va preguntar on es podien trobar.

5) Com era previdible les llatines van arrasar. Una d`elles embarassada de cinc mesos
va escalfar les ments més malaltes.

6) el nombre d`assistents va ser una població flotant mitjana de 40 persones amb un pic de 50.(que no esta malament en un pis de 80m)

7) les corredisses a la secció de les habitacions i lavabos van ser frequents. Aquest matí he trobat fotos que un amic i una amiga meus (pero que no es coneixien entre ells) es van fer al lavabo petit. Ella amb un pit fora del top. (no poso foto perque ell va venir amb la nòvia)

8) La actuació del mag va ser un èxit esclatant. La gent el va aplaudir llargament i sincera. Us el recomano vivament, si algú vol el núm que m`ho demani.

9) visc en un tercer i el soroll es sentia des de la porteria. Els veins ja em coneixen i estaven avisats.

10) Les festes a casa son infinitament més divertides que sortir de locals o organitzar saraos a restaurants.

les fotos estan al post següent.

4 Comments:

Anonymous Cruella said...

En volem proves gràfiques. Amb melopea lagarterana de l'homenatjat Xamb.

10:27 PM

 
Anonymous Anonymous said...

""la intocable". Es refereix a la meva quasi novia. Li vaig posar un adhesiu vermell a la esquena perque els meus amics sabessin qui era i no li entressin."
Això m'ha matat! He estat 5 minuts rient!! Però molt ben fet chamb!

10:58 PM

 
Anonymous Pd40 said...

XDDD molt bé per la festa i molt bona la idea de la intocable xDDDD suposo que ningú va canviar el gomet d'esquena, no?

1:11 AM

 
Blogger Oriol said...

sensacional lo del gomet. Per molts anys, company!!

3:25 PM

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home