Colocador de productes financers i inversions borsàries. (el que en anglès es diria Broker). nascut el 1967, la generació probablement més malaguanyada del s XX. 2 fills dels que sort n`he tingut.

Friday, January 05, 2007

fetitxes




L`altre dia vaig sortir amb la G. És aquella ecuatoriana que m`agrada tant i balla salsa tant bé. La que no van deixar entrar a la disco T perque vestia tan extremada que la van confondre amb una puta.

Tornant a casa seva, (sempre la deixo a casa seva i ens acomiadem amb dos petons)va veure que se li estava trencant un tacó d`una de les botes. La tentació va ser massa forta i no la vaig poder aguantar. Vaig insistir que coneixia un sabater molt bó i que ja les portaria jo a arreglar. I així és com tinc aquest impagable fetitxe a casa.
No em digueu que no es un gran trofeig¡¡¡

4 Comments:

Anonymous Crue said...

Hòstia, Xamb,

Com pots posar les botes damunt del sofà???????????????

Ja es nota, que vius sol, nano. Sóc ta dona i t'engego un jec d'hòsties que se't passen les ganes de ser tan marranu.

4:28 PM

 
Anonymous crue said...

Ah,

i que fa dies que et vull dir que em tens mal linkada.

4:30 PM

 
Blogger El veí de dalt said...

Vigila que rebregant-te pels coixins no et clavis aquell fil d'agulla allà on més dol! :-)

9:21 PM

 
Anonymous Pd40 said...

Aquests tacons fan mal sols mirar-los, buf!!

1:43 AM

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home