Colocador de productes financers i inversions borsàries. (el que en anglès es diria Broker). nascut el 1967, la generació probablement més malaguanyada del s XX. 2 fills dels que sort n`he tingut.

Tuesday, January 02, 2007

Homenatge al vell SAAB. Benvinguda al Mercedes.

Finalment ja tinc el nou cotxe. El vell SAAB93 del 2000 portava ja masses històries a sobre.

Recordaré amb amor les dotzenes de bocates de nocilla que la meva filla hi va arribar a amagar. També ella va fer una espectacular vomitada que em va ocupar hores i hores de netejar tots els racons més inaccessibles.
Altres moments memorables son la mamada que em va fer la meva amiga A a la sortida de Blanes, fent cua per arribar a la autopista, i la impresionant masturbació femenina que em va mostrar la L a l alçada d`Esparraguera camí de la estimada Igualada.(si em demaneu amablement un detall molt morbós, us l explicaré).
Recordo que , recent separat , ens intercanviavem el cotxe amb la ex. Qui tenia els nens es quedava el monovolumen. El gili del seu novio era tan paranoic que va desmontar la caixa de fusibles buscant microfons. (i que collons em podia interesar que diguessin?).
Ja que ho penseu, us diré que de kikis només un. Va ser amb una casada amb qui em feia pal anar a casa i li vaig fotre la bola que hi havia ma germana aquell dia.
Per un post futur quedarà un fosc incident amb un transexual.
Ara pasarà els darrers anys en mans d`un director d`institut amic meu. Ja deu estar replet de colilles i cendra per tot arreu.

Avui a la tarda he recollit el Mercedes clase B 170. Color platejat. Sembla que no
però sempre fa il-lusió estrenar cotxe. És un com un classe A però més gran. Jo crec que s`en veuran molts.

Tots recordareu que avans estrenar cotxe era un aconteixement familiar i social. Era preceptiu fer una ronda per anar-lo a presentar a parentela i amistats. Fins i tot es feien desplaçaments llargs amb aquest motiu. Quan algun vei meu d`Igualada estrenava cotxe, els veins sortien en grup a mirar-lo. Els homes feien corrillo al voltant del benvingut, amb les portes i el capó obert. Es comentaven amb admiració i enveja mal disiumulada les innovacions tecnològuiques i les linees cada cop més aerodinàmiques.

Avui hi he anat sol, després he posat gasolina perque t`el donen buit i al cap de 10 minuts ja estava al parquing,d`ón sortirà divendres. Encara sort que els nens estaran contents al pujar-hi.

12 Comments:

Blogger Toy folloso said...

Aquesta maravellosa olor que fa un auto nou i que cap perfumista hagi pensat a desenvolupar-lo en format sprai. A el meu li convindria una bona flitada.
Que tinguis salut per gaudir-ne.

1:18 PM

 
Blogger Toy folloso said...

¡A veure si conserves mes la tapisseria!

1:19 PM

 
Anonymous montse said...

enhorabona ! que el disfrutis.
fica una foto al blog, per coneixe'l !

7:20 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Amablement et demano que expliquis l'incident que molt amablement has solicitat que amablement solicitéssim.

10:16 PM

 
Anonymous teluri said...

OStia això dels micros té tela jaja

10:17 PM

 
Anonymous Pd40 said...

Felicitats pel cotxe nou. A disfrutar-lo! Bona l'anècdota de l'ex i els micròfons, mira que hi ha gent rara... XD
Per cert, bon any nou!! No et faré una rima com la del post anterior, insuperable XDXD

4:30 AM

 
Anonymous L'avi said...

Benvolgut Chamb, felicitats per el cotxe nou, però no us fa una mica d'angúnia que un cotxe que ha passat per tantes guerres, entre elles una bona mamada, vagi a parar a mans d'un company?

7:22 PM

 
Blogger Oriol said...

que el poguem disfrutar tots junts, tu conduint.lo i fent festes a dins i que nosaltres les poguem llegir!!

11:43 PM

 
Blogger Chamb said...

Avi,

l`he venut a un amic que és director d`Institut però que el veig molt poc. Un o dos cops l`any. Tens raó que veure el cotxe sovint seria estressant.

Apreciada anònima, gracies per solicitar el que vaig solicitar que solicitessiu.

El tindreu la setmana propera.

11:02 AM

 
Blogger Dessmond said...

L'enhorabona!
Està bé que els patriotes puguin pul·lular en Mercedes! És un símpotma de que el país no està perdut en absolut.

11:13 PM

 
Blogger Dessmond said...

Per cert, com saps que l'anonymous és una dona?

11:15 PM

 
Blogger Chamb said...

dessmond,

bona senyal que els patriotes anem en mercedes. Tot i que s`ha d`afegir que en bona part gràcies al finançament d`un antic banc basc, ara espanyol. (BBVA)

crec que l`anonimous és una dona per la manera d`expresar.se i per que crec que se qui és. (tot i que no n estic segur).

3:29 AM

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home