Colocador de productes financers i inversions borsàries. (el que en anglès es diria Broker). nascut el 1967, la generació probablement més malaguanyada del s XX. 2 fills dels que sort n`he tingut.

Monday, January 22, 2007

La solucions

Doncs crec que ha guanyat l`Oriol.

Vegem les meves històries;

1) CERT Vaig fer una estada a Polònia a través d`una fundació de joves cristians vinculats a UDC.
Allà ens va guiar un integrista catòlic anticomunista de vinty anys que anava amb pistola.


2) CERT. Em vaig limitar a recollir els condons que m`havien caigut mentre seguiem la conversa.


3) CERT. Porto molt malament tot el relacionat amb la mort. Mai he vist un cadàver

4) CERT. Vaig trobar el tio amb la meva moto i el vaig agafar fins que me la va donar. Quan em va passar el pujadón d`adrenalina, el vaig buscar per agafar-lo a ell però ja s`havia fos en la multitud.

5) CERT. Em van acusar de "descubrimiento de secretos sin revelación de los mismos". Un delicte molt rar del que em van absoldre malgrat que un dels acusats s`autoinculpava. Va ser quan vaig veure que els advocats son uns autèntics fills de puta. Tema per un altre post.

6) FALS. M`agradaria trepitjar la gespa del camp nou. Pero no em veig fent d`espontani.

7)FALS. Soc incapaç d`afinar. Als recitals escolars la mestra em demanava que , per favor, no cantés.

8) FALS.El Figo i el Carod Rovira son uns capullos. Mai seria amic d`un o altre.

9). FALS. Tinc un autògraf de José Antonio San Epifanio i un de Dizzy Gillespie, però no de James Baker.

10) FALS.Despertar amb una prostituta de luxe que et fagi una mamada portant un collar de perles és una bonica fantasia. I si a sobre segueix un esmorzar amb ostres, caviar i xampany deu ser un gustasso.
( i sense pagar, clar)

8 Comments:

Anonymous montse said...

...ECS !!!! esmorzar amb ostres, xampany i caviar ! aaaaggghhhhh que vomitoooooooo !!!!!
jo et portaria un esmorzar amb fruita pelada i talladeta, suc de taronja, i cafe amb llet amb croissants....
no t'agrada mes aquet????

11:29 PM

 
Anonymous Pd40 said...

XDD bona la dels condons!! Segur que el pare devia estar tranquil aquella nit XDD

12:22 AM

 
Anonymous L'Avi said...

Que el van acusar de "descubrimiento de secretos sin revelación de los mismos"?... però quin collons de delicte és aquest. Això només pot sortir una ment molt pervertida per el còdig penal.

9:18 AM

 
Blogger Dessmond said...

Sabia que el meu no són les travesses. N'he encertat 3 de cinc, quin ridícul!.
Per cert, la noia punt 2 no seria també d'Unió? Perquè aleshores el que té més mèrit és son pare, per seguir la conversa sense clavar-te una bona clatellada!

10:26 AM

 
Blogger Candela said...

La 1 és molt forta!

12:49 PM

 
Blogger Mikel said...

Aixo de que guanyi un perico tindria que estar il.legalitzat...

7:30 PM

 
Blogger Clint said...

una llàstima que la 10 sigui falsa, tot i que a mi m'agradaria més amb l'esmorzar de la motse.

5:58 PM

 
Blogger Oriol said...

campions, campions. El premi és un `Pase Vip' per les festes del Chamb.
Lo de la moto és al.lucinant.

2:19 AM

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home