Colocador de productes financers i inversions borsàries. (el que en anglès es diria Broker). nascut el 1967, la generació probablement més malaguanyada del s XX. 2 fills dels que sort n`he tingut.

Sunday, January 21, 2007

mas de cien mentidas..


Una canço que escolto sovint és aquesta del Sabina. Enumera raons per seguir viu, ni que sigui mentides. Us la poso al final i prometo esforçar.me per apendre a adjuntar arxius musicals, si és possible.

He estat pensant si fer aquest joc de cinc veritats i cinc mentides. I trobo que és divertit, o sigui que endavant les atxes¡¡

1. Vaig coneixer un grup paramilitar a polònia que em van presentar caps de la màfia que portaba cotxes de luxe de Alemania a Polònia. Per primer cop vaig tenir una pistola real a la mà i em van ensenyar com es fa servir.

2. Als 22 anys, a casa d`una novia meva em vaig treure la cartera de la americana i , davant els seus pares, em van caure al terra tres condons.

3. En els 40 anys que tinc no he vist mai una persona morta. Als 14 anys em vaig negar a veure el meu pare i després sempre ho he evitat.

4. Un dia anava caminant per la Diagonal i vaig veure un tio amb la meva vespa parat a un semàfor. Hi vaig anar correns, li vaig reclamar i el tio me la va deixar i va seguir ell a peu i jo amb la vespa. Me la havia acabat de robar feia cinc minuts.

5. Vaig seure a la banqueta dels acusats d`un judici penal. Vaig fer una intervenció tan brillant que la fiscal em va fer una cita especifica a les seves conclusions. Lamentaba també no poder calificar-me de manera diferent dels altres.

6. Fa anys vaig saltar com espontani al Camp Nou. Era per protestar pels papers de Salamanca.
Vaig entrebancar-me amb el material d`un fotògraf i els de seguretat em van enxampar abans
d`arribar al terreny de joc.

7. Vaig estar cinc anys a l`escolania de Montserrat. En el seu moment vaig ser una de les veus promesa de Catalunya.

8. Soc amic personal de Luís Figo. El vaig coneixer una nit de farra al mític Zig-Zag. Em va confirmar que Josep Guardiola és maricón. (el cert és que ara ja fa anys que no ens truquem i de fet no tinc el seu num actual).

9. Tinc un autògraf de James Baker dedicat a "my friend Chamby".

10. Cada diumenge que no tinc els nens, dormo amb una amiga meva d`Ucraïna que és prostituta , em desperta amb una fel-lació magistral, em prepara ostres i xampany per esmorzar. No em cobra perque m`estima molt. D`aqui poc temps ja haurà estalviat el suficient per tornar al seu poble i viure en una preciosa casa que ha comprat. Hem acordat que marxarà i mai més tornarem a veuren`s. L`estimo molt.

6 Comments:

Anonymous L'Avi said...

Benvolgut Chamb, la meva travessa és:
Les veritats: 2, 3, 4, 7,i 9

El per què? Doncs no ho sé... m'ha sortit així... Què hi farem...

7:39 PM

 
Anonymous Pd40 said...

Això està difícil, eh! Carai, aquest joc ha tingut èxit... Crec que són certes:

1 - 2 - 3 - 6 - 7 A veure quantes n'encerto...

9:21 PM

 
Blogger Candela said...

1,6,7 i 9 FALS!!!!!!!!!

3:25 PM

 
Blogger Candela said...

Em falta una, sempre me la deixo.

Falsa la 3 també

3:26 PM

 
Blogger Oriol said...

vaig joc. 1,6,7,9 i 10 falses.

9:14 PM

 
Blogger Dessmond said...

El cert és que tot "sona" bastant versemblant, excepte la 10. No crec que la tia sigui d'Ucraïna.

La meva travessa de veritats és: 1, 2, 4, 7 i 8. Mai he guanyat un duro amb les travesses. Amb això està dit tot.

9:35 PM

 

Post a Comment

Links to this post:

Create a Link

<< Home